sobota, 19 listopada 2011

Remember Me

Czym w dzisiejszych czasach jest przyjaźń? Nie wiem który raz pytam sie o to. Już nie wiem.
Jednak wiem teraz, kto jest uosobieniem tego.
O Przyjaźni dowiadujesz się dopiero kiedy masz kłopoty. To Twoja bratnia dusza sie o Ciebie troszczy, martwi. Robi wszystko aby Ci pomóc, wesprzeć. Nawet jeśli świat zawalił się przed sekundą, to właśnie przyjaciel bedzie na kolanach zbierał jego kawałki, żeby je poskładać. Gdy nie wiesz czy doczekasz spokojnego dnia jutrzejszego przyjaciel bedzie czekał razem z Tobą. Nigdy Cie nie zostawi jeśli jest prawdziwy. Mówiąc nigdy nie mam na myśli pół roku czy trzech lat. Nigdy znaczy nigdy, aż do śmierci. Wtedy możesz powiedzieć, że była to przyjaźń o jakiej można tylko marzyć.
Przyjacielowi zawsze wierzysz, ufasz i na niego liczysz. Nawet jeśli jest od Ciebie daleko, to, w istocie rzeczy nie jest ważne. W podświadomości masz wiedze, że ktoś jest przy Tobie, bliżej lub dalej, ale jest i Cie nie zostawi.

Karolina. Moja Karolina. To już DWA LATA RAZEM. Czy Ty to rozumiesz? Nie wiem jak tego dokonałyśmy. Moja zimna suko, klępo, bułko, apogeum szczęścia, uśmiechu najlepszy. Jesteś najlepszym stworem tego świata, które mnie spotkało. To Ty wszystko zmieniłaś. Pokazałaś co to jest prawdziwe życie. Byłam świadkiem bólu, tęsknoty ale i szczęścia z miłością. Nauczyłaś mnie wybaczać i kochać bezwarunkowo. Nieważne są dla mnie te telefony, których nie odebrałaś, nieważne są wiadomości bez odpowiedzi. Teraz wiem, że to tak musiało być. Dzięki temu wszystkiego umiem docenić drobne rzeczy, malutkie zmiany, każdy skromny uśmiech. Spełniłaś moje wszystkie marzenia z dzieciństwa. Nawet jeśli nie zawsze było kolorowo, jak w bajeczkach, wiem, naprawdę wiem, że bylo warto i wciąż będzie. Nigdy Cie nie zostawię i zrobie wszystko aby było tylko lepiej. Abyśmy dalej były jednością, wytworem przyjaźni, miłości, tęsknoty, zaufania, wiary i szczerości w jednym. Kocham Cię. 

Kinga. Bo my zaczęłyśmy od nienawiści, kłopotów i nieporozumień. Wiesz, że było warto? To właśnie Ty pokazałaś świat z innej strony. Bo to my sie odchudzamy 27748109250188 raz i przecież to nam tak dobrze wychodzi. Zawsze jesteś dla mnie wsparciem. Bo kiedy tylko chcę Ty po prostu jesteś. Dostępna, namacalna. Nieważne co inni mówią. Ja wiem jaka jesteś i nikogo nie udajesz. Dlatego jesteś tak wyjątkowa. Nie znajdziesz nigdzie drugiej takiej. Nieważne czy właśnie zawalił się nam świat i utraciłyśmy grunt spod nóg, damy rade. Bo ufam Ci i wierzę w nas. Każdego dnia żałuje, że nie moge przy Tobie być za każdym razem kiedy mnie potrzebujesz. Wiem, że Cie nie raz zawiodłam i za to przepraszam. Za to Ty nigdy mnie nie zostawiłaś i za to Ci dziękuje. Pamiętaj, że to wszystko sie ułoży i będzie tylko lepiej. Kocham Cię. 

Ems, Emme, Emi. My little honey. You are my world. I don't need to much words to say how much you mean to me. You are everything I need to live. I'm so glad I met you. I feel our love with every breath. I will never ever leave you. I'm so sorry for my mistakes. I will try to change, for you. Even if you think i'm perfect. Thank you. For everything, really. I love you. 

Nawet jeżeli chcesz mnie zabić za to co teraz czytasz, to prosze bardzo. Ale już 6 miesięcy za nami. Zaryzykuję, jeśli mogę. Nie obchodzi mnie ile raz płakałam i ile razy jeszcze popłaczę. Było i zawsze będzie warto czuć wszystkie te rzeczy w środku, dzięki Tobie. Nie gniewam sie, za strach, za dyskryminację. Nie. ani trochę. Warto jest czekać, nawet jeśli to będzie bardzo długo. A to dlatego, że nie wyobrażam sobie aby miało Cie teraz zabraknąć. Dlatego naprawdę wiem, że proszę o wielką rzecz, ale nie zostawiaj mnie. Zdaję sobie sprawę z mojego egoistycznego postępku. Jestem świadoma ile razy pozbawiłam Cie humoru, zawiodłam i rozgniewałam. Ale mam nadzieje, że doczekamy dnia kiedy zrobie Ci murzynka, przesłucham te miliony płyt, pokrzyczymy na siebie. Widze to czego to wszystko zmierza, ale ja to uporządkuje i będzie dobrze. Dziękuję, że wciąż jesteś. 

Magda. Moja malutka Magda. Powodowałaś tak wiele uśmiechów na mojej twarzy. Dziekuje Ci za każdy. Wiem, że Cie skrzywdziłam i nigdy sobie tego nie wybacze, bo byl to jeden z moich większych życiowych błędów. Ale pokazałaś mi, że przyjaźń prawdziwa zawsze da rade. Wybaczyłaś i teraz nie wyobrazam sobie jak mogłoby być inaczej. Zobacz. Dałyśmy razem rade. Będziemy dawać jeszcze przez długi czas. Zasługujesz na szczęście bardziej niż Ci sie wydaje. Wierzę, że ktoś wtargnie do Twojego życia i wszystko się ułoży. Warto będzie czekać. Dziękuje, że mimo tylu moich wad mnie akceptujesz i wciąż jesteś. Niech Twój śmiech zawsze we mnie rozbrzmiewa kiedy tego potrzebuję. Maleńka, nie poddawaj się, obie wiemy,  że masz w sobie siłę i możesz ją wykorzystać. Kocham Cię. 


1 komentarz:

  1. Dziękuję za wszystko, za to, że jesteś zawsze, za to, jak wiele wniosłaś do mojego życia.
    Kocham Cię mocniutko !! <3

    OdpowiedzUsuń

Thanks!