niedziela, 22 kwietnia 2012

Turn it back

Jednak się odwróciło. Zmieniło. W tej nowości jest coś starego, jak wspomnienia. Na wzór pamięci 'wszystkiego' z przeszłości.





''Gdybyście naprawdę mnie znali, wiedzielibyście, że kiedy się niesamowicie źle czuje, mam przysłowiowego 'doła' to nawet do szkoły zakładam bluze. Daje mi to poczucie, że moge sie gdzieś ukryć. Wiedzielibyście, że moj poziom naiwności dawno przekroczył dopuszczalne granice i wciąż daje wszystkim innym drugie, trzecie i piętnaste szanse. Wierzę, że ktoś kiedyś wniesie do mojego życia coś dobrego. Czekam na dzień kiedy ktoś niespodziewanie zapuka do drzwi ze słowami ''no już jestem, tak dziwnie odpisywałas. Mów co sie stało''. Czekam nadaremnie i o tym wiem. Gdybyscie mnie naprawde znali wiedzielibyscie tez ile mam pieprzyków na twarzy. Znalibyscie moj najdrobniejszy kompleks o którym nie wie nikt inny. Wiedzielibyście o skrytych pragnieniach i nawet małych marzeniach.
Rzecz rozchodzi się o to, że nikt nie chce poświęcić troche czasu na poznanie mnie, zrozumienie i zaakceptowanie z zaletami jak i wadami.
Nikomu nie zależy.
A ja wciąż wierzę, że ktoś taki bedzie.
I wciąż 'go, tego kogoś' nie ma. ''





You're my star. My shining star. I need you.





1 komentarz:

  1. akceptacja samej siebie - pamiętaj ;) a czekanie na pewno się opłaci, bo gdzieś tam w świecie, tym jakże wielkim świecie, jest osoba, która ma podobne cechy do Ciebie i również szuka tej osoby, której mogłaby powierzyć wszystkie swoje zalety, wady, szczęścia czy nieszczęścia. wierzę w to, wierzę z całego serca i Ty również musisz! :*

    OdpowiedzUsuń

Thanks!