sobota, 20 października 2012

I Found You

Za niespełna dwie godziny skończy się moja egzystencja jako 15-latka. Dobrze mi było, mimo wszystko.  To niczym Nowy Rok skoro mogę powiedzieć, że wiele sie wydarzylo i jeszcze więcej się nauczylam. Człowiek uczy się na błędach, a ja dinozaurem nie jestem, aby było mi to obce.
1.Operacje przeszczepu przeżyłam  - niczym cud.
2. W Ameryce byłam - bardzo dobre wspomnienia.
3. Świadectwo z wyróżnieniem było? Było - jeszcze bardziej zdumiewający cud
4. 26.07-4.08 Solec Kujawski. NAJLEPIEJ NA SWIECIE. Tęsknie za Nimi bardzo. Z moją Pyrką szczególnie.
5. Nowa szkoła - Ełk - przeszczęśliwa ja.
6. Powiązanie z punktem powyższym, wreszcie wiem gdzie jest moje miejsce i przy jakich ludziach. To dopiero 2 miesiąc,  a ja ani przez chwilę nie miałam żadnych wątpliwości.
7. On. Tu niewiele jeszcze mam do opowiedzenia. Mam nadzieję, że to sie zmieni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!