piątek, 2 stycznia 2015

desert

Jeśli będziesz biec, pozwól mi truchtać za Tobą.
Jeśli upadniesz, pozwól mi spadać razem z Tobą.
Jeśli uciekniesz, pozwól mi uciekać z Tobą.

Powiedz mi gdzie chcesz iść, a pójdę tam z Tobą.

Co jeśli mi nie powiesz? Domyślę się? Czy będę w stanie Cie odgadnąć? Nie chcę słodkich słów zapewnienia o wymyślnej miłości, której nie ma, która wygasła, albo której nawet nigdy nie było. Chce pudełka z duszą, tak, ze skażoną duszą. I proszę, nie oddawaj mi jej całej. Bo gdy Cię zostawię na naszej pustyni wyobraźni, wtedy to Tobie nie zostanie nic. A tak będziesz miał właśnie siebie.

Kiedy pomyślisz o sobie?
Kiedy zadbasz o siebie?
Kiedy postawisz własne szczęście ponad szczęście całego wszechświata?
Każdy z nas ma w sobie pierwiastek chęci uratowania świata. Pamiętaj jednak, że nie ma nic złego byś Ty sam sobie był tym całym światem. Uratuj siebie.
Kiedy pokochasz siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!