niedziela, 2 października 2011

Addicted

Rób to co kochasz. Nie poddawaj się. walcz o to co Ci sie należy. Wiedz, że kiedyś tego może już nie być.

/ a wiesz co to jest przyjaźń? Kolejny raz przekonuje sie o tym, że to nawet zwykłe rozmowy przez komunikator. Cześć w szkole.

Pokazać Ci cos? Pokazać Ci tyle wychodzacyh połączeń? oczywiście nieodebranych. Przypomnieć Ci ilekroć zmienioną poduszke, każdą mokra od łez? Przypomnieć Ci wszystkie ataki bólu? Zwinięcie w kłębek z myślą o rozbijaniu się na drobne kawałeczki, które nigdy nie wrócą. Pokazać Ci ten ból, który tak skalpował serce? Odtworzyć dokładnie każdy sen z Nim w roli głównej? Ta miłość. Cholera, kurwa tak. Pytam sie jaka miłość? Powiedział to, kłamca. cholerny kłamca. A ja idiotka zbierałam się po Nim ponad 4 miesiące. I po co? Na co? był tego wart? Ćpun, który nawet mnie nie poznał. a miłość wyznawał. Nienawidzę siebie za to, że wciąż o tobie pamiętam.

3 komentarze:

  1. to przyjaciel mojego chłopaka. wiem że miedzy nami nic nie bedzie, ale to silniejsze ode mnie ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam bo kliknęłam na CIebie u kogoś na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. on wie. kiepska sytuacja, bo on pwiedzial ze nie moze tego zrobic koledze itp. rozumiem go doskonale. niestety moje pragnienie jest przytłaczjące ;d

    OdpowiedzUsuń

Thanks!