poniedziałek, 8 sierpnia 2011

He...

tęsknie za Nim już, brakuje mi Go strasznie. chciałabym znów trzymać Go za rękę. chciałabym czuć na sobie Jego niesamowity zapach. pragnę też usłyszeć ponownie Jego głos, który mimo wszystko wciąż rozbrzmiewa w mojej głowie. Chciałabym go znów widzieć, jak się uśmiecha, jak idzie w naszą stronę. chcialabym głaskać Go po twarzy, wdychając przy tym woń Jego szyi. chciałabym dzielić z Nim codzienny dzień, aby dzięki Niemu stawal się dniem niezwykłym. mogłabym powtórzyć też te dwie sekundy, kiedy dotykałam opuszkiem Jego brzucha, czego być może wtedy nie powinnam była robić. tak niesamowicie cholernie bardzo żałuje, że nie mamy 'normalnego' zdjęcia razem. wpatrywałabym sie w nie przed zasnięciem, bo obrazy, który zapamiętałam i trzymam w swoich zakamarkach mi nie wystarczają. Chciałabym też, aby wiedział jak wiele dla mnie znaczy. tęsknie za Nim. oddałabym wszystko za godzine z Nim. przysięgam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!