piątek, 19 sierpnia 2011

If you really knew me

Gdybyście mnie naprawdę znali wiedzielibyście, że od zawsze uwielbiałam filmy o wężach, gepardach, krokodylach, słoniach, lwach i tego typu zwierzętach, do tego dochodzą o wulkanach i tornadach. Kiedyś byłam strasznie chuda, w co teraz ciężko uwierzyć. Odkąd zmieniły mi sie priorytety to zazdrosciłam wszystkim prawdziwych przyjaciół, bo sama ich nie miałam. to były niedomówienia. Lubiłam też rozmawiać z moim nauczycielem od fortepianu pisząc sms'y i dzieląc się tym co mamy dziś na obiad, albo co Jego synek dzisiaj zrobił. On zawsze miał do mnie tyle cierpliwości, długo będę wspominać ''no to Kasia, jeszcze raz'' a na koniec jak zostawałam i słuchałam o tym, że On nigdy nie przeczytał w życiu żadnej lektury. Gdybyście mnie dobrze znali wiedzielibyście też, że niemal zawsze jest mi zimno. do tego nie mam już trzech pieprzyków układających się w trójkąt wokół mojego oka ale już cztery.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!