poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Who do you think you are?

Ale stałam się zbyt silna
By z powrotem wpaśc w twe ramiona
Przeziębisz się
Od lodu ze środka twojej duszy
Nie wracaj po mnie !
Nie wracaj wcale !


Tak będzie zdecydowanie najlepiej. niech cie zło pochłonie zwyczajnie. może być nawet bez efektów specialnych. jakoś to przeżyję.

Może tak strasznie się boję, że oszukuję siebie samą. Co ja sobie myślę? że kim ja jestem? nikim nie jestem. Spytaj przypadkowych ludzi i wszyscy ci powiedzą, że wiecznie jestem zdołowana. a potwierdza to łza, która delikatnie porusza się w dół po moim policzku, tak stanowczo prosi aby ją wytrzeć i zatrzymać tą, która za nią pędzi. kto wie o tym, ze robie czasem takie rzeczy ze po pewnym czasie myśle ''dziewczyno, coś ty robiła? masz naprawde nieźle nasrane w bani, wiesz?''
Marzę o przyjaciołach, do których moge zadzwonić i wpadną chociaż na chwile, tylko po to bym nie czuła się samotna. wyjdą, zamkną  za sobą drzwi i zapukają jeszcze raz z pytaniem, dlaczego wciąż nie mam na sobie butów i kurtki, bo przeciez wychodzimy razem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!