czwartek, 15 grudnia 2011

Time of our lives

To zadzwiające, że wytrzymał już niemal 7 miesięcy. Nawet nie narzekał, nie skarżył się. I przysłowiowa chwała mu za to.   Bo przychodzi krytyczny moment w życiu, kiedy wielkim szczęściem pojawia się ktoś, kto całkowicie zmienia Twoje życie, przyzwyczajenia, ulubione gatunki muzyczne, poglądy i zachowania. Dochodzi do takiego momentu, że patrząc w przyszłość rezygnujesz ze swoich wczesniejszych planów i robisz wszystko aby mieć dalszy dostęp do nowo odkrytego szczęścia w drugiej osobie. Wstajesz rano i jest ktos kto mobilizuje cie aby ubrać sie, w ogóle, żeby wykonywac ludzkie, prozaiczne czynnosci, które kiedys byly tylko czynnosciami. Teraz one mają sens i cel. Po calym dniu kładziesz się z myślą o tym jakie to trzymasz szczęście w garści, nawet po kłótni, czy raniącym milczeniu - definicja szczęścia pozostaje. To najlepsza rzecz jaka mnie do tej pory w życiu spotkała - nasza przyjaźń. nie wpisuje sie ona w żaden typ relacji damsko-męskich. Inność nie nudzi. ekscytuje.
[...] Lubię wracać do tego tysiąca sms-ów, lubię kiedy jest takim skurwysynem, np. mówiąc mi zebym dzieci do zamrażarki włożyła. Lubię każde obrażenie się, ze świadomoscią, że i tak sie pogodzimy. /  Nie wiem tylko czy kiedykolwiek wreszcie nauczę sie rozpoznawać kiedy żartuje. Nie wiem czy będę miała sposobność ku policzeniu wszystkich pieprzyków.
Wiem za to jak wiele razy popełniłam  tak ogromne błędy, które mimo wszystko zostały mi wybaczone. Oczywiscie, że nie zasłużyłam na to. Ale to sie wyrównuje.
Mam nadzieje, ze kiedys razem obejrzymy odcinek pokemonów,do tego zmusze Go też do wysłuchania całej  piosenki z mojej listy! We'll see.
Zrobie mu ładnego Murzaja, kupie Jordany i ERmaksiki, chinosy, tiszerty, bluzy, płyty, czapki i całą reszte.

Tak jak już wspomniałam, w piatek bedzie dokladnie 7 miesięcy. Niech więc będzie jak do tej pory, bo było - jest naprawdę dobrze. I dziękuję. Za dosłownie wszystko.

Pikaczu & Czarmander 
lovelove

1klik  Diary
2klik It will rain
3klik - Everybody knows
4klik - Nigasi w Paryżu
5klik - Why I love you
6klik Otis

<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!