czwartek, 7 kwietnia 2011

Baby let me blow your mind tonight

A wiesz czym Cię teraz zaskoczę? Mimo tylu okropnych wieczorów jakie dane mi było przeżyć, ostatnimi czasy, czuję, że mam coś na wzór dobrego humoru. Deszcz zmył ze mnie smutek, wiatr przewiał złość. Mam szczęście, że nie dotarł do serca, gdzie mam dużą nadzieję na nasze wakacje. na nasze spotkania. Mam też nadzieję, że mimo takiego wrażenia, jakie teraz mam, nie zostawicie mnie na pastwę mego szalonego losu. 
Boję się tylko to wszystko stracić. Boję się, że stanie się coś takiego co zepsuje, zaprzepaści wszystko to o co chciałabym walczyć. A zbieram na tą walkę teraz siły. Na walkę ze mną i przeciwnościami świata.
Już nie nachodzą mnie wątpliwości co do moich 18 urodzin, których nie mogę się doczekać. 
dopóki walczysz jesteś zwycięzcą. walcz, kotku. 
A ja robię to dla Ciebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!