poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Emocje ciała

Nie tylko czuję ale i wiem, że gdzieś po drodze popełniłam błąd. Skutki odczuwam najgłębiej właśnie teraz. Bo powinnam popołudniami wychodzić ze znajomymi, a nie czekać na 'przyjaciół' z internetu. Ludzie, których właśnie tam 'poznałam' ... to im się teraz ufa, a nie osobie, z którą siedze w ławce... czyli poza językiem polskim, bo na wszystkich innych lekcjach siedze sama. to jakby... nie mam komu ufać, tak? 
Okay. 
Ja nie wiedziałam, że można wylać hektolitry łez za ludzi, których nawet się nie widziało. mam porycie na bani? ostre? ok. pewnie mam. ''ale czy to cokolwiek teraz zmienia?''
I nadszedł taki moment, że nie wiem naprawdę co mam robić. W którą stronę iść?
Mój błąd potrzebuje pokrycia we łzach. jeszcze tyci wiecej, nikomu nie zaszkodzi. w szczególności nie mi. 
Kto? co? mógłby pomóc? istnieje w ogóle jakaś możliwość? nie wiem nawet o kim powinnam w takiej chwili pomyśleć. 


mój poważny błąd... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks!